четверг, 2 сентября 2010 г.






Lauren Vidal – найкреативніший бренд Франції

Екстравагантний одяг з логотипом Lauren Vidal високо цінують жінки з яскраво вираженим почуттям стилю. Тепер до числа прихильників марки приєдналися і професіонали моди: Lauren Vidal визнаний самим креативним брендом 2010 року у Франції і удостоєний престижної премії «Paris - Capitale de la Creation».


Марка Lauren Vidal була створена у Франції в 1992 році. Її засновники - подружжя-модельєри Равіталь і Жак Відаль - подарували бренду ім'я своєї дочки. Швидко завоювавши популярність на батьківщині, одяг Lauren Vidal вийшов на європейський ринок і став невід'ємною частиною гардеробу жінок, які люблять незвичайні речі, які не вписуються у вузькі рамки сезонної моди.У колекціях Lauren Vidal переважають моделі з високоякісних натуральних і змішаних тканин, які, всупереч всім фешн-законам невимушено поєднуються один з одним: шовк - з вовною, тафта - з нейлоном. Подібний альянс повністю відповідає творчим духом марки: так, спідниці Lauren Vidal можуть запросто комбінуватися з брюками, а авангардні сюртуки - з елегантними вечірніми сукнями.


Модні кольори цього сезону – темно-синій, фіолетовий та білий колір. Саме таку кольорову гаму пропонує Lauren Vidal своїм клієнтам у новій модній колекції осінь 2010.




среда, 26 мая 2010 г.




Підбір зачісок

   Нова зачіска - це новий образ, якому Ви хочете відповідати. Тому при підборі зачіски, спочатку визначтеся із загальним образом який Ви вирішили створити.

   З великого розмаїття зачісок можна виділити чотири основних типии за допомогою яких буде набагато легше підібрати ту зачіску, яка найбільше буде підходити тобі і твоєму образу:

1-й - зачіски зворотного типу. Волосся зачісувати в напрямку від чола до потилиці. Такі зачіски виконують як на довгому, так і на короткому волоссі.

2-й тип - ацентральний (спадаючий). Волосся направлені від верхівки до крайової лінії росту волосся. Зачіски виконують на волоссі різної довжини.

3-й тип - концентрований (що використовується в зачісках типу хвіст). Напрямок зачіски йде від крайової лінії росту волосся до маківки. Для виконання таких зачісок волосся повинно бути довгими.

4-й тип - передній. Все волосся спрямоване вперед. Необхідно, щоб волосся нижньої частини потилиці були подовженими

   Зачіска - одна з найголовніших складових іміджу жінки. Якщо жінка прийшла до висновку, що в собі потрібно щось поміняти, - починають з підбору нової зачіски. Вдало підібрана зачіска чи стрижка, як правило, піднімає настрій.

   А ось кілька порад як скоригувати окремі риси обличчя:

   Жінці з великими рисами обличчя більше підійдуть гладкі зачіски, стрижки, укладені великими хвилями. При дрібних рисах обличчя краще віддати перевагу зачіскам з завивкою. Низький лоб можна зорово змінити за допомогою чубка: волосся трохи збити і укласти красивими локонами, розподілити асиметрично, таким чином приховавши природну межу їх зростання. Великий ніс можна візуально зменшити завдяки зачіскам з завитими пасмами, локонами, зачесаним на чоло і щоки. Стрижка допустима, але центр ваги слід розташовувати невисоко на потилиці. Вибираючи зачіску, слід звернути увагу і на свою шию. При короткій або повній шиї можна підняти волосся, скріпивши їх вузлом на верхівці, потилиці. Довгу, худу шию можна замаскувати зачіскою з довгим волоссям, завитого в локони або хвилі типу паж.

   При підборі зачіски важливим моментом є тип особи. Підбираючи зачіску круглолицим жінкам слід порадити зачіски які обрамляють обличчя м'якими прядками. Оптимальна довжина волосся-двадцять-двадцять п'ять сантиметрів. При підборі стрижки слід виключити низькі бокові проділи, зачіски з прямими проділами і гладко розчесаним на сторони волоссям, а також громіздких і плоских зачісок

   Коли необхідно підібрати стрижку для жінок з подовженою формою обличчя слід порадити коротку стрижку з чубком або стрижки середньої довжини з об'ємом біля скул і підборіддя. Хорошим варіантом є зачіска з асиметричними лініями, без проділу.

   Коли у жінки лице трикутної форми, необхідно підбирати зачіски з чубчиком і пасмами завитими і зачесаними на щоки. Довжина волосся повинна бути або до підборіддя або до середини щік. Короткі стрижки небажані. 

   При трапецієподібної формі обличчя варто підібрати зачіски прикривають нижню частину щік. Це можуть бути короткі завиті пасма, що падають на лоб і щоки або збиті над чолом волосся, які візуально збільшать вузький лоб. Можна зупинити свій вибір на стрижці, але при цьому скроні повинні бути пишними. 

   Для квадратного типу обличчя можна підібрати зачіски з пишними локонами які укладаються хвилями по сторонах. При цьому волосся з лоба можна зачесати назад і розділити косим проділом. Тут при підборі зачіски ви вільні вибирати між чубком і волоссям укладеними на скроні або зачісувати волосся з чола назад, обидва ці варіанти підходять. Волосся повинно бути нижче підборіддя. Не варто зачісувати гладко назад волосся, а також відкривати вуха і носити прямий проділ.


понедельник, 24 мая 2010 г.




Дизайн нігтів, манікюр та малюнки на нігтях


   З давніх пір і до нашого часу прекрасна половина людства - дами, завжди бажали виглядати ефектно та елегантно. Важлива роль у чаруючому образі жінки відводиться рукам, а разом з ними і нігтям. Без акуратних і доглянутих рук образ ідеальної жінки буде неповним. Раніше існувало тільки поняття - художній розпис нігтів, і в реальному житті таке траплялося дуже рідко. В основному художній розпис нігтів можна було побачити лише на міжнародних конкурсах моди.

   В даний час малюнкам на нігтях відведена ціла гілка мистецтва - «nail art». У дослівному перекладі з англійської nail art, перекладається як мистецтво нігтів, фактично будучи мистецтвом мініатюрного розпису на нігтях і декоративного манікюру. Крім того «nail art» - це ціла наука, що об'єднала знання і вміння правильно підібрати необхідні інструменти, підготувати ніготь до художньої обробки, створити потрібний фон для композиції. Дуже важлива роль відводиться також і догляду за нігтями

   Як у будь-якому іншому виді мистецтва, в «nail art» є свої модні течії, а так само абстрактні і класичні тенденції.

   Для «nail art» дизайну і мініатюрного художнього розпису нігтів, існують спеціальні матеріали: лаки та фарби, фольга і стрази, мікроблистки і тату на нігтях, в деяких випадках використовуються так само і прикраси з дорогоцінних металів. Існує величезна маса спеціальних інструментів для «nail art», але так само можуть бути використані в якості інструменту: голки, зубочистки і кусачки. Також в наш час став дуже популярний пірсинг нігтів

   Дізнавшись ази і ознайомившись з елементами «nail art» можна своїми силами створювати оригінальні образи та візерунки на нігтях, застосовуючи спеціальні принципи розташування і композиції. 

суббота, 22 мая 2010 г.


Щоденний макіяж


   Краса - страшна сила, а щоб створити її, потрібно докласти ще й величезні зусилля. Навіть якщо ваша зовнішність ідеальна, привід змінити в собі хоч щось знайдеться. Якщо ж ви незадоволені собою і знаєте про якісь (нехай і дрібні) недоліки, простір для само-«апгрейду» відкривається колосальний. Fashion-індустрія сьогодні зробила дуже багато для того, щоб перетворити недоліки в достоїнства, а достоїнства - підкреслити і прикрасити яскравими аксесуарами.


   Мистецтво бути весь час у формі, красиво одягатися і наступати на п'яти моді зараз цінується чи не більше, ніж природна краса. Бути привабливим, до біса привабливим, можна, і не маючи унікальні зовнішні дані. Досить вірити в себе і працювати над образом.


   Важливою складовою цієї роботи є мистецтво макіяжу, навчитися якому простіше, ніж може здатися на перший погляд. Макіяж - це більше, ніж просто «бойове розфарбовування», якому ви приділяєте 2 години перед походом на побачення або вечірку. Макіяж - це мистецтво бути красивим і вночі, і вдень. Більш того, денний макіяж в якомусь сенсі більш важливий, ніж вечірній. Адже справедливо зазначала одна кіно-діва: щоб бути богинею достатньо 15-ти хвилин, щоб виглядати природно, мало двох годин. 

 
   Дуже важливим моментом при створенні макіяжу є підбір засобів для обличчя. Наприклад, тональні креми зазвичай підбираються не тільки під відтінок шкіри або тип макіяжу (денного або вечірнього), але і під тип самої шкіри. При нормальній шкірі і без дефектів можна використовувати зволожуючі і тонуючі креми-флюїди.


   Для сухої шкіри підходять тональні креми із зволожуючим ефектом. Якщо шкіра пересушена, застосовуйте кремоподібні тональні засоби, що містять пом'якшувальні масла. Щоб не акцентувати зморшки, наносити крему краще вологою губкою. Купуючи тональний крем, спочатку нанесіть штрих на щоку: його колір повинен співпадати з кольором шкіри.


   Якщо ви можете похвалитися красивою і здоровою шкірою, не тонуйте все обличчя, підмалюйте тільки зону очей. Покрийте область навколо очей пензликом, це дозволить більш тонко розподілити крем на повіках. Пензликом захоплюйте за один прийом дуже маленькі порції і розтирайте штрихами у напрямку від центру лиця до скронь. Під очима шар крему потрібно промокнути, щоб він не забивався в зморшки при мімічних рухах. Шию зазвичай не тонують, лише злегка припудрюють.


   Правильні пропорції і виразність обличчя багато в чому залежать від кольору і форми брів, тому дуже важливо приділити їм увагу. Правильна форма брів відкриває очі і робить обличчя молодим. Внутрішній куточок брови повинен знаходиться на одній вертикалі з внутрішнім краєм ока, а зовнішній не повинен бути нижче внутрішнього і повинен перебувати на дотичній - куточок губ і зовнішній кут ока. В іншому випадку погляд здаватиметься сумним. Брови фарбують тінями, спеціальним олівцем для брів і фарбами. Найлегший варіант - тіні. Використовуючи твердий олівець для брів, акуратно промалюйе прогалини між волосками, не акцентуючи штрихи. 


   Також для того, щоб зробити погляд ясним і відкритим, використовуйте світлий консілер. Обережно розподіліть його подушечками пальців тонким шаром, захопивши темні плями під очима і на верхній повіці. Потім світлими і легкими тінями висвітлити очі від лінії росту вій до надбрівних дуг.

   Для складки на віці використовуйте більш темні тіні, зафарбовуючи складки від зовнішнього кута до внутрішнього. Після цього проведіть тонку межу олівцем по лінії росту вій, починаючи від зовнішнього кута до внутрішнього. Щоб погляд вийшов більш м'яким, лінію розтушуйте. 


   Тонким пензликом, використовуючи той же колір, що й на верхньому повіці, трохи нижче лінії вій намалюйте тонку лінію, починаючи від зовнішнього кута ока. На внутрішній кут ока нанесіть білі тіні. Потім м'якою щіточкою додайте тонкий шар світлих (можна - перламутрових тіней) від лінії росту вій до надбрівних дуг, змішавши всі межі тіней. Розтушуйте всі тіні. Великим м'яким пензликом видаліть надлишки косметики.


   Потім нанесіть туш, починаючи від коріння вій, плавно до самих кінчиків. Не намагайтеся набрати на пензлик як можна більше фарби - тоді вії можуть склеїтися. Нижні вії намалюйте трохи, видаливши надлишок туші спеціальною щіточкою. 


   Останній штрих вашого іміджу - губи. Якщо хочете зробити їх більш повними, підкресліть природний контур губ, завдавши лінію по зовнішній межі контуру олівцем, відповідним кольором помади. Акуратно заповніть пензликом простір між намальованими лініями. Потім нанесіть пензликом велику кількість перламутрового блиску що створить ефект повних губ.


   Щоб надати губам додатковий об"єм, на нижню губу нанесіть трохи більше блиску, ніж на верхню. 


   Проведіть над верхньою губою м'яким світлим олівцем лінію трохи вище намальованого контуру. Олівець повинен трохи висвітлити область над верхньою губою. Для того, щоб кордони були непомітні, губкою розтушуйте намальовану лінію.


   Бути красивим - мистецтво, і чим більше ви практикуєтеся в ньому, тим краще виходить і тим менше залишається у дзеркалі якихось нюансів, які неодмінно треба прибрати .


четверг, 20 мая 2010 г.


Оскар 2010

      На легендарній номінації оскар 2010, знаменитості на червоній доріжці вирішили показати усю свою красу, та зробити це за допомогою незвичайних кроїв плать. Чого тільки не було цього річ на червоній доріжці

     Анна Кедрик із фільму «Сутінки» була одягнена у світло рожеву муслинну сукню з напівоголеними плечима. ЇЇ неакуратно зібране волосся додавало неймовірної сексуальності усьому образу, підібраному самою Анною. В інтерв’ю Анна зізналася, що ще за довго до самої церемонії нагородження вона вибрала плаття синього кольору, але за день до церемонії, вона розуміла що це плаття абсолютно не підходить для червоної доріжки. І вибрала на заміну плаття світло рожевого муссового кольору. Це плаття спеціально створив для неї Elie Saab. Плаття було ручної роботи, яке вона доповнила клатчем від Judith Lieber.

     Не тільки Анна Кедрик так вибирала своє плаття, інші знаменитості теж доклали чимало зусиль, щоб на номінації оскар 2010 виглядати неперевершено. 

среда, 19 мая 2010 г.



Доменіко Дольче і Стефано Габбана / Domenico Dolce & Stefano Gabbana

Домініко Дольче - невисокого зросту, ледачий і повільний, з зеленими завжди усміхненими очима. Він народився 13 серпня 1958 року в передмісті Палермо, столиці Сицилії. Батьки його були не з багатих, хоча батько голосно іменувався "керуючим" невеликої швейної фабрики. Сім'я дотримувалася суворо сицилійського "домострою" - слово батька було міцніше сталі. Батьки Домініко не балували - нові іграшки та одяг перепадала дитині не часто. Лише по неділях хлопчик міг надягати "парадно-вихідний" вузький вовняний костюм для походу до церкви. "З шести років Домініко допомагав у майстерні свого батька. Ще в дитинстві він настільки добре опанував майстерністю крою та шиття, що міг майже не дивлячись пришити рукава до чоловічого піджака. Близькі називали його Моцартом - за таку ж геніальність у шитті, як у композитора в музиці. А для розваги хлопчик із клаптиків моделював мініатюрні сукні та костюмчики. За традицією подорослішавши, Домініко повинен був увійти в сімейний бізнес батька. Але він робить інакше - після закінчення школи вступає до університету. Провчившись у ньому близько року, Дольче кидає його і вступає до художньої школи. Закінчивши навчання, відправляється до Мілана.

Стефано Габбана - повна протилежність: кароокий, високий, худий і дуже говіркий. Народився він 14 листопада 1963 року в Північній Італії, в Мілані. Тут були вже не такі суворі звичаї, тому хлопчик виховувався в неповній сім'ї. Він був позашлюбним сином одного з найбагатших і відомих міланських стилістів. Сімя його не бідувала, і підліткові не складало особливих зусиль бути модником. На початку кожного сезону Стефано купував собі саму модну річ з магазину фірми "Фіоруччі", що спеціалізується на екстравагантності і яскравому одязі для підлітків. Як стверджує модельєр: "Але я й думати не міг, що створення одягу стане моїм власним бізнесом".

Стефано малював з раннього дитинства, буквально "ріс з олівцем у руках". Пізніше в Мілані він вивчав графічне мистецтво на відділенні графіки та дизайну художнього коледжу і працював художником-графіком. Коледж Габбана закінчив, отримавши спеціальність "Креативний директор", але так і не пропрацював ні дня. Молоду людину манили зовсім інші можливості. Домініко Дольче і Стефано Габбана завжди доброзичливі і відкриті до спілкування, ні від кого не приховують ні думок з приводу своєї творчості, ні свого особистого життя. "Ми можемо бачити різні сни, випробовувати різні бажання, бути одержимими різними ідеями. І хоча, на перший погляд, вони будуть принципово різні, але завдяки особливим хвилях, які пов'язують нас, ми можемо подолати будь-які розбіжності і прийти до рішення - деколи вельми несподіваного , але єдино правильним у цій ситуації ".

Модельєри більше 20 років жили сім'єю і вважали, що нічим не відрізняються від гетеросексуальних пар. Домініко Дольче стверджує: "Ми обожнюємо проводити час разом, але при цьому цінуємо і поважаємо свободу кожного. Ніякого домострою! Я, наприклад, вільний час вважаю за краще проводити вдома, готуючи всякі делікатеси, а Стефано Габбана любить вечірки, нічні клуби, галасливі компанії. І ми не намагаємося нав'язувати один одному свій стиль життя - ми просто вміємо цінувати всі її боку ".

Чого не вистачає їм для повного щастя, - можливості мати дітей. Зовсім недавнього всюдисущі журналісти рознесли слух про розпад знаменитого дуету. Домініко Дольче і Стефано Габабана спростували чутки і підтвердили, що продовжуватимуть працювати разом і надалі. Домініко Дольче заявив: "На професійному рівні ми разом, наша співпраця - це основа нашої імперії, наше взаєморозуміння дозволяє нам продуктивно працювати, а наше минуле назавжди з нами ..." І на черговій Тижні Високої моди в Парижі знову з'явиться маленький кравецькі шедевр від Dolce & Gabbana.


вторник, 18 мая 2010 г.


Бренд Лакоста

Бренд Lacoste з'явився на світ завдяки людині на ім'я Рене Лакост (René Lacoste), легендарному французькому тенісистові 30-х років 20-го століття. Історія його «алігатора» почалася в 1927 році, і він любив розповідати як з'явилася його емблема. «Я отримав прізвисько" Алігатор "в американській пресі, - згадував він. - Ми з капітаном французької збірної на Кубку Девіса посперечалися на валізу з крокодилячої шкіри, який він повинен був мені купити, якщо я виграю важливий для команди матч. Публіка дуже полюбила це прізвисько, мені здається воно відмінно підходить до мого стилю на корті, що не дозволяло піти без видобутку! І мій друг Роберт Джордж намалював цього алігатора, який з тих пір і був вишитий на моїх тенісних сорочках ».

У 1933 році Рене Лакост завершив спортивну кар'єру, і, спільно з великим мануфактурним промисловцем того часу Андре Гільє, відкрив фірму La Chemise LacosteСорочки Лакост»). Деякі історики стверджують, що «фірмовий алігатор», незмінно прикрашав всі випущені сорочки, був першим в історії брендом, представленим безпосередньо на одязі.

Компанія випускала не тільки сорочки для тенісу, а й для гольфу та тенісного спорту, а в 1951 році зробила невелику революцію, почавши випуск кольорових сорочок - до цього всі тенісні сорочки були виключно білими!

У 1963 році біля керма компанії встав син засновника, Бернар Лакост, і при ньому компанія домоглася виняткового зростання - продажі компанії вийшли на рівень 300 000 одиниць на рік, і саме при ньому компанія почала випускати верхній одяг, парфуми, окуляри, взуття, годинник і безліч товарів зі шкіри. Продукція Lacoste стала продаватися по всьому світу, а на компанію стали працювати найвідоміші світові дизайнери (наприклад останні колекції були розроблені французьким дизайнером Крістофом Лемер (Christophe Lemaire)

У 2005 році майже 50 мільйонів одиниць продукції Lacoste розійшлися через фірмову мережу магазинів більш ніж у ста дев'яти країнах.

В одязі від Lacoste виступає безліч відомих спортсменів ,у тому числі тенісист Енді Роддік (Andy Roddick) і гольфіст Колін Монтгомері (Colin Montgomerie).

У 2005 році Бернар Лакост серйозно захворів і передав управління компанією своєму молодшому братові Мішелю. З 2006 року Lacoste продає свою торгову марку різним компаніям. Так, наприклад, компанія Devanlay має ексклюзивне право на виробництво одягу Lacoste, Pentland Brands виробляє взуття, а Samsonite - шкіряні вироби.

Всі ці речі продаються як у фірмових магазинах, так і в незалежних торговельних мережах.