Бренд Lacoste з'явився на світ завдяки людині на ім'я Рене Лакост (René Lacoste), легендарному французькому тенісистові 30-х років 20-го століття. Історія його «алігатора» почалася в 1927 році, і він любив розповідати як з'явилася його емблема. «Я отримав прізвисько" Алігатор "в американській пресі, - згадував він. - Ми з капітаном французької збірної на Кубку Девіса посперечалися на валізу з крокодилячої шкіри, який він повинен був мені купити, якщо я виграю важливий для команди матч. Публіка дуже полюбила це прізвисько, мені здається воно відмінно підходить до мого стилю на корті, що не дозволяло піти без видобутку! І мій друг Роберт Джордж намалював цього алігатора, який з тих пір і був вишитий на моїх тенісних сорочках ».
Компанія випускала не тільки сорочки для тенісу, а й для гольфу та тенісного спорту, а в 1951 році зробила невелику революцію, почавши випуск кольорових сорочок - до цього всі тенісні сорочки були виключно білими!
У 2005 році майже 50 мільйонів одиниць продукції Lacoste розійшлися через фірмову мережу магазинів більш ніж у ста дев'яти країнах.
У 2005 році Бернар Лакост серйозно захворів і передав управління компанією своєму молодшому братові Мішелю. З 2006 року Lacoste продає свою торгову марку різним компаніям. Так, наприклад, компанія Devanlay має ексклюзивне право на виробництво одягу Lacoste, Pentland Brands виробляє взуття, а Samsonite - шкіряні вироби.
Комментариев нет:
Отправить комментарий