воскресенье, 16 мая 2010 г.


Джанні Версаче

Джанні Версаче народився в 1946 р. на півдні Італії в Редджо-Калабрія.
Його мати, Франческа Оландезе Версаче, мала ательє, в якому Джанні з 12 років допомагав їй.
Ательє було для Версаче і школою, і університетом.
Хронологія:
У 1970 р. він переїхав до Мілана, де працював для марок «Келлаган» і «Альма».
З 1967 р. працював з Версаче Донателлою Джіромбеллі, розробляючи колекції «Дженні» і «Компліче».
З 1976 р. Версаче був консультантом «Дженні» по дизайну.
У 1972 р. Версаче виїхав до Америки, де став «розкручувати» невідому в Італії марку.
У 1978 р. він повернувся до Італії і разом з братом Санто і сестрою Донателлою відкрив фірму готового одягу в Мілані.
У 1979 р. Дж. Версаче представив першу колекцію в Мілані.
У 1980-ті рр॥ його марка вже зайняла міцні позиції на світовому ринку завдяки пізнаваному розкішного стилю в роки культу дизайнерських марок

Стиль Версаче

Версаче став лідером світової моди, висловлюючи всі особливості епохи постмодерну - еклектику і кіч, пристрасть до надмірних і зовнішніх ефектів.
Стиль Версаче був найяскравішим втіленням «необароко» в дизайні одягу, цей стиль став символом розкоші та успіху.
Його називали «королем сучасного бароко».
Шик і розкіш любить і більшість реальних і потенційних клієнтів Версаче в усьому світі - як знаменитості і мільйонери, так і звичайні люди, яким доступні тільки дешеві підробки під стиль Версаче.
Одяг Версаче носили і носять багато кумирів масової культури і представники верхівки суспільства - Елтон Джон, Шер, Мадонна, Тіна Тернер, Лучано Паваротті, Х'ю Грант, Стінг.

«Апофеоз поп-культури»

Величезний комерційний успіх Версаче грунтувався на вмінні прораховувати ситуацію на кілька ходів вперед, приймати сміливі рішення і швидко приводити їх у виконання, випереджаючи своїх конкурентів.
Дж.Версаче мав здатність вловлювати захоплення часу, розумів смаки споживачів, тому його колекції представляли собою розкішну суміш кічу та вуличної культури, новітніх матеріалів та історичних «цитат».
Версаче любив яскраві кольори, блискучі тканини та вишивки стразами, щедрий декор, поєднання непоєднуваного: він стверджував, що проповідує «незалежність молодих людей-авангардистів, вільних від упереджених точок зору, канонів в одязі і в смаках, здатних в будь-якому суспільстві з'явитися в смокінгу і тапочках ».
В колекції в стилі «неопанк» весна / літо 1994 Дж. Версаче об'єднав мереживну нижню білизну, англійські шпильки і важкі армійські черевики.
У його моделях з'єднувалося вплив багатовікової італійської культури, американської поп-культури, легкодоступної для сприйняття і атмосфери диско-клубу і рок-концерту.
Він сполучав різні стилі і тенденції, володіючи мистецтвом завжди залишатися сучасним.
Він міг бути «максималістом», з'єднуючи блиск, блискучі «сильні» кольору, виразні малюнки і фактури, а міг бути, якщо цього вимагало час, - мінімалістом.

Козирі Версаче

З 1996 р., коли мінімалізм входив у моду, Версаче створював все більше елегантних лаконічних моделей.
Але, як правило, його мода завжди була експансивної і надмірною, причому навмисно.
Занадто блискуча, дуже коротка, занадто прилегла, занадто оголена, тобто завжди з перебільшенням, але завжди з ноткою гумору.
При цьому творчість Версаче була завжди співзвучна смакам масового споживача - його асоціації були зрозумілі для сприйняття недосвідченим глядачем, як тексти популярних пісень.
Сам Дж. Версаче наполягав на тому, що його творчість - це мистецтво, а мистецтво масове і популярне.
Він вважав, що несе красу в життя.
Козирями Версаче і в 1980-ті, і в 1990-і рр.. були «сексуальна енергія» та впізнаваність його стилю - в кожній колекції була якась «родзинка», деталь, яка відразу позначала і виділяла клієнта Версаче з натовпу.
Це могли бути малюнки на тканинах (наприклад, знамениті стилізовані барочні і античні орнаменти, які з'являлися не тільки на сукнях, сорочках, у вишивці, але й на посуді, хустках, подушках, покривалах і керамічній плитці), деталі (англійські шпильки в колекції « неопанк »), особливі матеріали (сукні-кольчуги з титанових кілець) і т. п.
Стиль Версаче - відверта сексуальність
Були прикмети стилю, які переходили з колекції в колекцію, - золота фурнітура з головою Медузи, від якої Версаче був змушений відмовитися в 1996 р. з-за величезної кількості підробок.
Речі від «Версаче» вибирали ті, хто хотів виділитися будь-якою ціною, бути в центрі уваги засобів масової інформації.
Те, що костюм від «Версаче» для цієї мети підходив краще, ніж будь-хто інший, доводить історія з актрисою Ліз Херлі.
З'явившись на церемонії вручення «Оскара» 1994 р. у чорній сукні від «Версаче» у стилі «неопанк», прикрашеному позолоченими англійськими шпильками, вона опинилася в центрі уваги преси і отримала контракт на рекламу косметики «Есті Лаудер» в 1 млн дол
Для стилю Версаче була характерна відверта сексуальність - навмисна навіть у чоловічих моделях (знамениті шкіряні піджаки, брюки-«піраміди» 1980-х рр.., Облягаючі джинси 1990-х рр..).
Жіночі моделі завжди підкреслювали фігуру, передаючи італійське почуття форми і пропорцій, яким володів Версаче.

Будинок моди "Версаче"

Версаче створив світову імперію моди «Gianni Versace S. Р. А. », що випускає паралельні колекції« Версус »і« Іста », призначені для« молодих, красивих і агресивних »; взуття, аксесуари та біжутерію, капелюхи, килими, чохли для автомобільних сидінь, меблі і посуд.
Покази своїх колекцій він завжди перетворював на театралізовані шоу за участю найвідоміших моделей (супермоделям Версаче платив по 25 - 40 тис. дол за участь у показі і половину цієї суми за участь у генеральній репетиції).
Кожна колекція коштувала 1,5 - 2 млн дол
Він працював тільки з кращими режисерами, фотографами, ілюстраторами моди, не рахуючись ні з якими витратами, щоб домогтися потрібного ефекту.
З 1989 р. Дж. Версаче створював колекції високої моди «Ательє Версаче», відкривши ательє в Парижі.
Високу моду він розглядав як своєрідну «віддушини», можливості творити вільно, не озираючись постійно на вимоги комерції.
У нього були величезні плани з розширення та переоснащення виробництва, створення нового стилю 2000 р., але 15 липня 1997 Джанні Версаче був убитий двома пострілами в потилицю біля входу на свою віллу в Майамі-Біч.
У 1996 р. Версаче виділив 55 млн дол на боротьбу з підробками, дохід від продажу яких у два рази перевищував оборот його фірми і йшов в основному в кишені мафії.
Наступницею Джанні стала його молодша сестра Донателла, яка ще під час навчання на факультеті іноземних мов у Флорентійському університеті робила аксесуари та біжутерію для «Версаче», а потім близько десяти років була віце-президентом сімейної фірми.
На початку XXI ст. Будинок моди "Версаче" зберігає свої позиції лідера світової моди.

Комментариев нет:

Отправить комментарий