суббота, 15 мая 2010 г.



Міучія Прада

Ім'я Prada - одне з найвпливовіших у світі моди. Належить воно тендітній жінці, яка за 20 років перетворила маленький сімейний бізнес в провідний світовий концерн. Жінці, яка створила особливий шик - стиль Prada.
Історія марки Prada почалася в 1913 році в Мілані, коли Маріо Prada відкрив власний магазин з продажу дорогих дорожніх сумок. Використовуючи м'яку, екзотичну шкіру моржів, йому вдалося залучити багатьох покупців зі всієї Європи. У ті часи компанія називалася "Fratelli Prada", що в перекладі з італійського означає "Брати Прада". Пізніше, в 1958 році, бізнес очолила дочка Маріо Prada - Луїза. До 70-х років продукцію компанії "Fratelli Prada" можна було купити не тільки в Європі, але й у США. Розкішні сумки, прикрашені кристалами, панциром черепахи, інкрустаціями цінних порід дерева, були незмінним атрибутом аристократії. Однак такий багаж був важким, непопулярним у любителів авіаподорожей, тому прибуток "Fratelli Prada" був невеликий, а до кінця 70-х років бізнес ледве покривав витрати. У 1979 році керівництво компанією прийняла Міучія Prada- онука засновника марки. Історія замовчує, під якою зіркою відбулася ця подія, але воно стало для компанії знаковим.
Міучія Prada народилася в 1949 році. Не проявляючи схильності до образотворчого мистецтва, Міучія здобула освіту в галузі політології, і навіть захистила дисертацію з марксизму. Пізніше вона ніколи не приховувала комуністичних поглядів, а на питання журналістів відповідала так: "Коли працюєш у Європі, немає часу думати про те, як зруйнувати капіталізм: тут і інших турбот вистачає". Коли молода Pradа очолила сімейний бізнес, їй не було й 30-ти. Але через кілька років Міучія голосно заявила про себе, випустивши в 1985 році колекцію сумок. Вони дуже різнилися зі звичною "важкою" розкішшю Prada. Замість дорогих матеріалів, сумки були зшиті з чорного парашутного нейлону. Такі вироби відрізняла сміливість дизайну, але вони були легкими і практичними. Незважаючи на високу ціну, саме практичність оцінили покупці. Ім'я Prada вже було достатньо відомо, коли Міучія представила першу колекцію одягу pret-a-porte в 1989 році. На відміну від яскравих кольорів, нав'язливої сексуальності того часу, колекцію Prada відрізняла чистота ліній і стриманість кольорів. У колекції домінував чорний - улюблений колір Міучія. Зігравши на контрасті, Prada швидко завоювала симпатії покупців, що цінують інтелігентний шик.
У 1992 році Міучія випустила нову марку одягу - Miu Miu (скорочено від "Міучія"). Ця марка орієнтована на молодих покупців: тут превалюють простий крій і ніжні, теплі тони. У рекламних зйомках моделі Miu Miu позують в домашній атмосфері і самих невимушених позах. Крім MiuMiu, Prada представила також марку одягу для активного відпочинку: "Prada Sport".
Міучія не боїться індивідуальності, і на початку 90-х представляє лінію сонцезахисних окулярів. Виконані в товстих, квадратних оправах яскравих кольорів, окуляри сильно контрастували з основним напрямком Prada, тому їх прозвали "Потворна Prada". Щоправда, згодом окуляри стали однією з візитних карток торгової марки, а Міучія отримала Гран-Прі на міжнародному конкурсі дизайнерів у США за кращі аксесуари.

У середині 90-х колекція Prada поповнилася одягом для чоловіків, а також лінією білизни. Незабаром Prada з'явилася і на косметичному ринку.

Останні 10 років для Prada - час комерційних експериментів. Поки Міучія створює черговий шедевр дизайну, її чоловік - Патріціо Бертеллі займається стратегією продажів і комерційною стороною бізнесу. На сьогоднішній день Prada має більше сотні магазинів у різних країнах світу. Компанії належить кілька торгових марок: Prada Donna, Prada Uomo, Miu Miu, Helmut Lang, Jil Sander, Granello. Але у Prada був і невдалий досвід інвестицій. Якийсь час марки Fendi і Byblos також належали Prada, але згодом були продані іншим компаніям. Міучія і Патріціо прагнуть безпосередньо контролювати ситуацію в бутиках, створювати особливу атмосферу, властиву Prada. Саме тому цей одяг Prada не можна купити в багатьох мультибрендових магазинах.

Prada сьогодні - це комфорт, елегантність і мінімалізм. Взагалі, Міучія Прада вважається натхненником сучасного мінімалізму. Без зайвих кричущих елементів її одяг, взуття та аксесуари уособлюють інтелігентний шик. Але за простотою ліній ховається багатоденна праця. Колеги вважають, що Міучія занадто багато уваги приділяє деталям. Виріб може бути багато разів перероблено, перш ніж задовольнить задум Прада. Творчість Міучія не підпорядковані законам моди, у створенні одягу і аксесуарів дизайнер покладається на інтуїцію.

Комментариев нет:

Отправить комментарий